lauantai 20. helmikuuta 2016

10 faktaa minusta


1. Pelkään sammakoita yli kaiken. 
Pelko juontaa juurensa kesä iltaan jolloin olin pikkusiskoni kanssa saunomassa. Saunan ovi oli juuttunut enkä meinannut saada sitä auki. Lopulta oven avauduttua oven toisella puolella istui nyrkin kokoinen sammakko joka tuijotti minua suoraan silmiin.

2. En pelkää kuolemaa.
Masennuksen jälkeen tapahtui jotain ja kuoleman pelko katosi. Uskon vahvasti ettei meistä kukaan kuole ennen kuin aikamme on lähteä.

3. Pienempänä en voinnut sietää pinkkiä tai vaaleapunaista. Nyt se on suosikkivärini


4. Yli puolet elämästäni olen elänyt koirien kanssa.

5. Seitsemännellä luokalla yritin meikkaamista.

onneksi yrittämiseksi jäi

6. Oon käynnyt Ruotsissa kerran ja Virossa kaksi. 
Tahtoisin ehdottomasti matkustella enememmän.

7. 16-vuotta täyttäminen tuntui jotenkin mahtavalta iältä. 
Vaikka Suomessa ei paljon mitään oikeuksia tule, mutta joka kerta ku pääsen sanomaan olevani 16-vuotias tuntuu mahtavalta.

8. Olen 160cm pitkä ja painan 64.5kg.
Tästä huolimatta olen suhteellisen tyytyväinen itseeni ja en näe tarvetta pudottaa numeroa. Vaan tarvetta kohottaa kuntoa. Jossa mielestäni olen onnistunut hyvin. Omaan silmään olen laihtunut seiskalta ja kasilta, kunto on ainakin noussut.
 
9. Rakasta juoksemista!
Ennen en voinnut tietää mitään kamalempaa kuin juokseminen. Nyt odotan kuin kuuta nousevaa, että voisin laittaa lenkarit jalkaan ja lähteä juokseman.

10. Matikka oli ennen kielien kanssa heikoin aineeni. 
Nykyään yksi vahvimpia aineitani.

Toivottavasti tälläinen hieman erilainen postaus oli mieleenne. Nyt lähden lenkittämään koirat ja nauttimaan keväästä.

//Vilu kun aka Len//

 

2 kommenttia:

  1. Hassua, mulla kaikkien mielenterveysongelmien myötä seurasi pahentunut kuolemanpelko :o Joka tosiaan on aika hassua :D
    Ihania faktoja, ihan mahtava kuulla et olet tyytyväinen itseesi ja pitää todellakin olla, näytät tosi nätiltä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista <3
      Se on jotenkin jännää miten niin monella eri tapaa kuolema koetaan mielenterveysongelmien jälkeen

      Poista