tiistai 28. kesäkuuta 2016

Nyt on niin massateini, että hävettää - ostoksia

Helluri hei! Jälleen materia postausta.
Oon myynnyt jonkin verran turhaa tavaraani pois ja tehnyt hieman lisäbisnestä työn lisäksi. 

                            
Ensimmäinen ostos on hieman kalliimpi, mutta voin puhtain sydämin sanoa tehneeni sen eteen töitä. Leikkasin isovanhempieni nurmikon ja olin isälläni koko viikonlopun koiria vahtimassa ja siivoilemassa. Kånken on ollut pitkään ostoslistallani. Rakastuin kyseiseen reppuun viime Kosuconissa, kun lainasin siskoni reppua. Ihana selässä ja niin tilava! Värinä tottakai pinkki. Hinnastakin sain 10e poies, kun alennus sattui sopivasti kohdalle. On sitten syksyllä kouluun uusi hieno reppu!

       
Rakastan lukemista, enkä osaa olla jos minulla ei ole mitään teosta kesken. Sain luettua viimein Stephen Kingin Se loppuun ja piti ostaa uusi kirja luettavaksi. Näin minusta tuli tyttö oli alennuksessa ja kiinnostavan nimen perusteella pääsi matkaani.

     
Nyt joku miettii taasko se akka vanssit osti. Niin kyllä ja ei. Omistan kahdet vanssit. Toiset ostin itse ja nämä uutukaiset äitini löysi hyvästä alennuksesta ja osti minulle/itselleen jos minä en pidä. Nyt saa hieman vaihtelua ja ei märillä keleillä tarvitse pelätä vaaleiden kenkien puolesta.

       
Crocsit, nuo pahamaiset kumitossut. Pääsin tosiaan hoipaan opiskelemaan ja koulu velvoittaa omistamaan työkengät jotka on helppo putsata. Crocsit on mukavat jalassa ja helppo putsata. Nämäkin äitini kustanti, kun opiskeluni kustannuksiin vanhempani osallistuvat. 
 

//Vilu aka Len//
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti