maanantai 4. heinäkuuta 2016

Ystävät

Eräs ystäväni antoi kerran idean postaukseen. Kirjoittaisin siitä miten ystävät ovat vaikuttaneet elämääni. Tottakai tahdon tästä puhua. Ystävät ovat kuitenkin todella TODELLA suuri voimavara minulle.

 Mitä minulle tulee mielee sanasta ystävä?
Hän..
joka kuuntelee aina
tukee
on turva
häneen voi luottaa
hän uskoo sinuun
hän antaa sinun tehdä virheitä
hän kannustaa
hän nauraa sinun kanssasi toistenne virheille
hänen kanssa voit keskustella aina aamu kolmeen mitä typerimmistä asioista
tiedätte toisistanne typerimpiäkin asioita
Aino on ihminen kenestä tahdon erityisesti puhua. Hän kävi kanssani pitkää taistelua ja on edelleen rinnalla vaikka joutui kantamaan minusta suurta huolta. Hänen kautta olen tutustunut moniin muihin upeisiin ihmisiin. Aino on heitä kenen kanssa on itketty ja naurettu rajattoman paljon. Hänen kautta tutustuin Imatran mahtaviin cossaajiin jotka varmasti ovat matkassani vielä pitkään. Olette upeita!
 Senpai on esikuvani. Yläkouluun siirryttyäni senpain tyyli inspiroi minua samantien. Hänen vaatteet, polvisukat ja kaikki. Sellaisen tyylin tahdoin. Sitä lähdin myös silloin rakentamaan. Kaikennäköistä tuli kokeiltua. Ja tähän pisteeseen pääsin. Senpaita ihailen nykyään muissa asioissa, vegaanisuus, tyyli, opiskelut ja unelmat.
  Ystävien kanssa olen tuntenut aina oloni hyväksi. Turvalliseksi. Yläkouluun siirryttyä olin ala-asteella pyörinyt tyttöporukassa, jossa en enää pyöri. En ole vuosiin ollut osa porukkaan. Mutta tilalle sain perheen. Lauman veljiä ja ihanan poikaystävän. Sekä muutaman siskon joista Salla on nostettava esille. Ihana höpsö tyttö jonka kanssa selfieitä on otettu kasoittain.
Lappeenrannan porukka aina vuodesta 2014. Ihmiset keidän kanssa nähdään liian vähän. Ihmisiä ketkä ovat nähneet lapsuudenystäväni kanssa kasvutarinani. Meillä on aina ollut omat jutut joita muut ei ymmärrä. Heidän kanssa oon saannut nauraa mitä typerimmille jutuille.
Ilman ystävie en varmasti olisi täällä. Täällä näin itsevarmana. 

//vilu aka Len//


ps. Oon alkanut miettiä jos ottaisin nimekseni pelkän Vilun.
Ei enää vilu aka Len vaan pelkkä Vilu.

p.p.s Oikealla reunassa on nykyään uusi palkki. Palkissa lukee etusivu ja postaukset luokittain. Postaukset luokittain osiossa on jokainen blogin postaus oman otsikon alla jonka avulla voi helposti etsiä haluamiaan postauksia blogistani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti