sunnuntai 23. lokakuuta 2016

Vaatekaapin suosikkeja

Heissan kaikki!
Mulla alkoi tosiaan syysloma ja ajattelin lomalla teille kirjoitella hieman pidempää postausta siitä miten mulla menee. Sitä ennen tehdään pikainen katsaus mun vaatekaappiin. Eli aiheena tänään vaatteet kaapissani joista erityisesti pidän tällä hetkellä.

 Jack and Jones ei mitenkään ole yllättävää. Kyseisen puljun t-paidat on vain suurta rakkautta, etenkin tuo raitapaita. Barbie paidan sain Ainolta ja on siitä asti ollut aktiivisesti käytössä. Killer Pandan paidassa pidän erityisesti siitä miten paita istuu ylleni.
 Tulisi vain pakkaset niin pääsisin käyttämään alpakka paitaani enemmän, ihanan löysä ja mukava päällä. Alpakka paidan viereinen paita on myös Ainolta saatu. Tykkään paidan pituudesta ja väristä. Ollut myös kovalla käytöllä.
 Parit legginsit jotka on myös nousut suosiooni. Cupcake cultin pony legginseistä oon oikeestaan aina pitänyt, sellanen kestosuosikki. Niiden kanssa vaan pitäisi saada pidempiä paitoja tai alushousut paistaa puolelle maailmaa. Nuo kulpa legginsit äitini tilasi itselleen, mutta koko olikin pientä mallia niin minä sain ne. Tykkään niistäkin hirmuisesti.
Hell Bannyn villapaita on vaatekaappini ehdoton helmi. Tahtoisin käyttää villapaitaa paljon useammin, mutta en omista paljoa siihen sopivia alaosia ja vuosi sitten typeränä ostin kokoa liian suuren kun sovittaminen ei maittanut. Cupcake cultin tunika on nähty ylläni jo x100. Mutta se on silti edelleen vaatekaappini hitti. On maksanut varmasti jokaisen senttinsä takaisin tässä kolmessa vuodessa.

Ajattelin tosiaan aloittaa tälläisen sarjan, kun en asukuvien otolle oikein lämpiä. Niin katsastan aina johonkin väliin mitkä vaatteet ovat sillä hetkellä olleet suosikkeja tai muuten vain silmään miellyttäviä. Nyt palaan Fran Bown ihmeelliseen maailmaan.

//vilu//

3 kommenttia:

  1. Tykkään tästä postaussarjasta ja jään odottelemaan lisää! Persoonallisen näköisiä vaatteita. Mulla on kans toi alpakkapaita ja se on taivaallisen lämmin! Tosin miinuksena se, että ainakin mun oma on nukkaantunut tosi pahasti.

    VastaaPoista
  2. Tykkään tästä postaussarjasta ja jään odottelemaan lisää! Persoonallisen näköisiä vaatteita. Mulla on kans toi alpakkapaita ja se on taivaallisen lämmin! Tosin miinuksena se, että ainakin mun oma on nukkaantunut tosi pahasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Hyvä kuulla, että sarja miellyttää.
      Tuo alpakka paita on aivan ihana vaikka itsellänikin meni ekojen pesujen jälkeen hirveän nukkaiseksi.

      Poista