maanantai 8. toukokuuta 2017

Kupla-legginsit ja violettia huulipunaa

Heissan ihanaiset lukijani!
Mulla on alkanut joku nousukausi jälleen ja sen johdosta jaksoin tänään panostaa vaatteisiin, hiuksiin ja meikkiini. Vaikka menin vain Pasaatilla tekemään pikaisen shoppailu-kierroksen ja koululle tekemään lääkelaskut halusin hieman panostaa itseeni omaksi ilokseni. Lääkelaskut taisi nyt toisella yrittämällä mennä läpi, huh.
Tuntuu, että kaikki palaset alkaa taas loksahtelee paikalleen. Mulla on niin helvetin hyvä olla, että tahtoisin huutaa siitä kaikille. Näyttää et hei mul ja masennuksel on taas pieni ero päällä. Saan taas hetken olla ja hengähtää. Tätä pientä hengähdystä ollaankin kaivattu ja sieltä se lopulta tuli! Vaikka olo on vasta muutaman päivän ollut nousussa tiedän, että täältä se ylimäki taas ainakin hetkeksi alkaa.
Monella varmaan herää kysymys mistä tää ylämäki sitten alkoi? No en oikeestaan tiedä. Ehkä aurinko? Se, että ilmat lämpenee kokoajan? Tai työssäoppiminen ja kesätyöt lähenee. En tiedä, mutta kuten jokaisesta ylämäestä aijon tästäkin nauttia täysillä. Nyt on hetki ollut niin suurta kaaosta ja tunteiden sekamelskaa, että tää mun ja masennuksen tauko on ihan paikallaan.
Kunniaa toki mun olon noususta kuuluu antaa mun hoitajalle ja upealle poikaystävälle. Sekä lääkkeille, jotka sain ahdistuskohtauksiin.
Mun snapchattia(vilma_kampela) tai instagrammia(vilu_kun) seuraavat ovatkin jo varmaan huomanneet, että värjäsin hiukset viime viikolla vaaleammiksi. Blondeista hiuksista oon jo pidempään haaveillut. Jotenkin blondi tuntuu vain niin omalta. Mitään super blondia tästä ei tullut, koska omat hiukset ovat niin kauhiassa kunnossa ettei mitään hirveää vaalennusta kestäisi. Tääkin väri, vaikka ei täysin blondi olekkaa on silti musta ihana. Kiitokset vielä mahtavalle kampaajalle kuka teki mun hiuksille taikoja. Nää on ihanat vaikka ainut mitä toivoin oli väri ja otsis.

takki Only (itse duunattu)
laukku Ted Baker
tunika Cupcake Cult
legginsit Vimma
kengät Vans
Nyt lähenee loppu pinnistys amiksen ekaa vuotta. Ensiviikolla alkaa työssoppiminen hoivakodissa ja sinne palaan myös syksyllä. Odotan innolla ja toivon opettavaisia viikkoja.

//vilu//

4 kommenttia: